Cum se plasează comenzi din străinătate în mod corect – ghidul complet

Căutarea produsului:

Introduceți denumirea produsului sau a domeniului care vă interesează în căsuța de căutare. Căutarea funcționează în limba româna și în limba engleză. Atunci când se ajunge la ecranul cu rezultatele căutării, în partea dreaptă a ecranului apar posibilități de filtrare a rezultatelor pe care le-ați primit. Utilizarea filtrării rezultatelor vă va economisi timp și va reduce mii de produse care nu sunt relevante pentru gustul dvs.

Alegerea produsului:

Pe pagina produsului apare denumirea vânzătorului. Atunci când se face o comandă pe o platformă precum ebay vă recomandăm să vă uitați la raiting-ul vânzătorului și numărul de comenzi care s-au plasat prin acesta. Numărul de comenzi apare în paranteză lângă denumirea vânzătorului, iar rating-ul apare înafara parantezelor în procente.

De exemplu:
Denumirea vânzătorului: superstore (109898) 97%
Acest vânzător a furnizat 109,898 comenzi în ultimul an și a primit 97% comentarii pozitive de la utilizatorii care au cumpărat de la acesta.

Vă recomandăm să achiziționați produsele de la vânzători cu rating peste 97% sau de la cei lângă care apare eticheta ”vânzător excelent!”.

Completarea detaliilor comenzii:

Datele comenzii trebuie completate doar cu litere latine. A nu se traduce denumirile străzilor în engleză.
De exemplu:
Locuiesc la adresa: Kfar Tavor, Dereh Ha-Yam 212 (adresă doar pentru exemplificare).
Corect:
Bd Burebista 3, Sect 3, Bucuresti

Urmărirea comenzii:

Numărul de urmărire este atașat coletului doar din partea vânzătorului și nu este obligatoriu ca fiecare articol să fie trimis cu număr de urmărire. Cu ajutorul acestuia se poate vedea unde se află coletul, când a fost expediat, de asemenea se poate verifica dacă a sosit în țară sau nu. Coletele cu număr de urmărire care au fost expediate din SUA prin intermediul serviciilor poștale americane (USPS) se pot urmări aici:
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction!input.action
Coletele cu număr de urmărire care au fost expediate din statele din Asia se pot urmări aici:
http://www.track-trace.com/post
După ce sosesc coletele în țară, acestea pot fi urmărite prin serviciile Poştei Române aici:
https://www.posta-romana.ro/track-trace.html
Copiați numărul de urmărire în căsuță pe pagina de urmărire.

Comunicarea cu vânzătorul:

Trebuie dată atenție mesajelor care vin din partea vânzătorilor. Vânzătorii pot pune întrebări sau oferi informații esențiale adiționale despre articolul comandat. Mesajele ajung pe adresa de e-mail pe care ați notat-o la momentul comenzii și de asemenea pot fi vizualizate în meniul ”comenzi” pe site. Se pot trimite mesaje direct către vânzători. Pentru a trimite un mesaj, trebuie să vă logați pe site cu adresa de e-mail și parola care au fost furnizate la momentul comenzii sau la momentul înregistrării pe site. După logare se poate deschide meniul ”comenzi”. Pe pagina la care se ajunge, se pot vizualiza toate articolele care au fost comandate de pe site, iar lângă fiecare articol se poate scrie o întrebare.