E bine de știut

Aici am adunat toate întrebările pe care le primim în mod frecvent de la utilizatorii noștri și răspunsurile pe care le oferim la aceste întrebări.

Unde am ajuns și ce faceți?

Oferim posibilitatea de a comanda produse de la magazine și de pe platforme din străinătate fără necesitatea unei adrese din SUA, cont PayPal sau carte de credit internațională.

De cât timp existați?

Suntem on-line din 08.2013.

Comanda prin dumneavoastră este sigură?

Da, comanda prin noi este sigură. Datele card bancar nu se salvează pe serverele firmei. Companiile de credit și băncile verifică cu strictețe companiile cărora le furnizează servicii. Pentru cei mai sceptici există și o verificare Comodo care aprobă că site-ul este securizat.

Cum se poate lua legătura cu dumneavoastră? De ce nu există un telefon la care să sunăm și să vorbim cu reprezentanți?

Politica noastră este comunicarea consemnată în scris, conform politicii site-urilor din străinătate. Se poate lua legătura cu noi în scris prin linkul ”Contactați-ne” care se află în partea de jos a paginii principale. În cazul în care este necesar, precum și în situații deosebite, luăm legătura telefonic cu utilizatorii.

Din ce faceți profit?

Există un comision, care se percepe și care diferă de la produs la produs, iar datorită acestuia putem să funcționăm și să continuăm să investim în dezvoltarea site-ului și îmbunătățirea serviciului.

Cum se plasează comanda prin dumneavoastră?

Veți putea citi ghidul pe care l-am pregătit care se numește ”Cum se plasează o comandă Ghidul complet” și se află pe pagina principală a site-ului.

Este necesară înregistrarea înaintea achiziției efective?

Nu, nu este necesară înregistrarea înaintea efectuării achiziției. Se poate găsi produsul dorit și plasa comanda. Într-un astfel de caz se va efectua o înregistrare automată a clientului, iar datele despre logare se vor trimite clientului împreună cu rezumatul comenzii imediat după încheierea plasării sale.

La ce trebuie dată atenție înainte de plasarea comenzii?

Trebuie dată atenție procentului de comentarii pozitive pe care le-a primit vânzătorul, numărul de vânzări pe care le-a efectuat, politica de returnare a produselor sale și cel mai important: de citit descrierea produsului, deoarece ceea ce este scris în descrierea produsului este factorul determinant în cele din urmă. Nu vă bazați doar pe fotografie, iar în cazul în care lipsesc informații în descriere nu trebuie făcute presupuneri. Într-un astfel de caz este recomandat să efectuați o altă căutare a produsului la un alt vânzător care detaliază în descrierea produsului tot ceea ce este important de știut despre comandă.

Am plasat o comandă și doresc să o anulez, ce se face??

Anularea produselor se poate efectua doar într-un termen de timp foarte scurt după plasarea comenzii. Anularea comenzii se poate efectua doar dacă produsul încă nu a fost expediat de către vânzător. Este răspunderea clientului de a trimite urgent un e-mail direct către vânzător prin intermediul meniului ”comenzi” de pe site și a-i cere acestuia anularea comenzii, iar în paralel trebuie anunțată echipa se asistență prin intermediul paginii ”Contactați-ne” pentru a putea verifica dacă vânzătorul a aprobat cererea dvs. În cazul în care comanda a fost anulată de către vânzător, se va rambursa în întregime costul produsului. Nu se pot anula comenzile pentru produsele care au fost deja expediate de către vânzători.

Am comandat un produs, când va ajunge produsul la mine?

Timpul mediu de livrare a produselor care au fost comandate din străinătate este între 3 și 6 săptămâni.

Fiecare produs are un timp de livrare estimat pe care îl puteți vizualiza prin meniul ”comenzi” de pe site. Timpul de livrare estimat se va actualiza în meniul ”comenzi” într-un interval de până la o săptămână de la plasarea comenzii. În cazul în care timpul estimat de livrare nu s-a actualizat după o săptămână, vă recomandăm să ne contactați prin pagina ”contactați-ne” menționând numărul de comandă și numărul articolului pentru verificare.

Este foarte important să luați în considerare faptul că atunci când comandați produse din străinătate pot exista întârzieri la livrare, peste termenul estimat de livrare. În cazul în care produsul nu se va primi până la data sa estimată de livrare, trebuie să ne informați imediat prin intermediul meniului ”comenzi”.

Unde se pot urmări comenzile mele?

Pentru confortul dvs., am construit o secțiune personală pentru dvs. pe site unde puteți urmării comanda plasată. Pentru a vă loga la secțiunea personală, trebuie să selectați opțiunea ”logează-te” care se află în partea dreaptă de sus a site-ului și să introduceți numele de utilizator și parola în fereastra potrivită. Numele dvs. de utilizator este e-mailul cu care ați efectuat tranzacția.

În cazul în care ați uitat parola, aceasta se poate recupera întotdeauna prin selectarea opțiunii ”am uitat parola”, iar o parolă nouă vi se va trimite imediat pe e-mailul pe care l-ați introdus în căsuță.

După logarea pe site cu numele de utilizator și parola, va apărea în partea de sus a paginii principale meniul ”comenzi”, iar prin selectarea acestuia se va deschide pagina pe care se pot vedea toate produsele achiziționate prin site, termenele estimate de livrare ale acestora, numerele de urmărire a poștei (în cazul în care au fost atașate de vânzători), posibilitatea de a informa în legătură cu neprimirea produsului și posibilități de efectuare a altor acțiuni.

Prețurile includ costurile vamale?

Prețurile de pe site nu includ taxe. Nu efectuăm eliberarea coletelor pentru utilizatori. Cunoaștem nevoia de a furniza răspunsuri la toate întrebările care apar pe subiectul impozitării coletelor care sosesc în țară. Pentru aceasta am deschis o secțiune pentru taxe, precum și un calculator pt. taxele vamale, iar pe aceasta am adunat informații folositoare pe acest subiect. Calculatorul pt. taxele vamale poate fi găsit pe pagina principală a site-ului.

A venit termenul estimat de livrare a produsului și încă nu l-am primit, ce trebuie să fac?

În cazul în care termenul estimat de livrare a sosit, iar produsul încă nu a fost livrat, și nu există informații despre acesta pe https://www.posta-romana.ro/track-trace.html după numărul de urmărire (în cazul în care s-a atașat unul), trebuie să ne raportați cât mai repede cu putință pentru a putea să ne adresăm pe acest subiect către protecția consumatorului de pe site-ul de la care s-a achiziționat produsul. Ne este important să menționăm - conform regulamentului site-urilor originale din străinătate, sub incidența căruia ne aflăm, fiecare produs care s-a comandat are un timp limitat pe parcursul căruia protecția consumatorului este aplicabilă acestuia. Putem să vă asistăm în cazul în care un produs nu a fost livrat însă doar atunci când protecția consumatorului îi este aplicabilă, iar de aceea vă rugăm să aveți grijă să ne raportați despre nelivrarea produselor la timp (aproape de termenul estimat de livrare a acestora).
Pentru marea majoritate a produselor se oferă protecție a consumatorului, cu excepția câtorva categorii specifice pentru care protecția consumatorului nu este valabilă, precum în cazurile de achiziționare a produselor mâna a doua, autovehicule, articole de artă scumpe și așa mai departe. Este important de notat:

Articolele care au fost comandate de la Amazon – deoarece majoritatea produselor de pe Amazon nu se trimit către Israel și trebuie să treacă printr-un depozit în SUA nu se poate apela la protecția consumatorului în cazul unei probleme cu produsul și nu există posibilitatea de returnare a produselor.

Am primit înștiințare că vă adresați protecției consumatorului, ce înseamnă asta?

Ebay, AliExpress și Deal Extreme oferă posibilitatea de a contacta protecția consumatorului acestora în plângerea despre nelivrarea produsului. În plângere noi informăm vânzătorul despre nelivrarea produsului și deschidem o dezbatere cu acesta pentru rambursarea banilor către client. Dezbaterea este monitorizată de către protecția consumatorului, iar procedura este lungă, de obicei, între 5 zile și o lună. În cazul în care până la încheierea procedurii produsul încă nu s-a primit de către client, se va efectua rambursarea integrală a banilor de către vânzător.

Vă puteți informa la orice moment despre statusul plângerii prin selectarea butonului ”Există actualizare?” în zona personală de pe site, lângă produsul relevant.

Un vânzător a precizat că îmi revine rambursarea unui sold pozitiv, când și cum o voi primi?

După ce primim rambursarea soldului pozitiv de la vânzător, noi transmitem creditarea pe contul dvs. de Zipy. Soldul pozitiv pe care îl aveți apare pe rândul de sus al paginii imediat după logarea pe site cu numele de utilizator și parola dvs.
La efectuarea următoarei cumpărături, suma din sold se va deduce în mod automat din suma cumpărăturii și aceasta se va putea vizualiza pe ecran la momentul efectuării plății.
Se poate vizualiza și utiliza soldul doar la logarea pe site printr-un calculator și nu prin dispozitivul celular.
Soldul poate fi schimbat în rambursare bănească pe cardul de credit. Pentru aceasta, trebuie intrat pe meniul ”profil”, care apare pe rândul de sus al paginii principale imediat după logarea pe site cu numele de utilizator și parola. În partea dreaptă a meniului ”profil” apare suma soldului. Trebuie selectat ”creditarea soldului pe cardul de credit”, iar ordinul de creditare se va transmite direct companiei dvs. de credit. Creditarea se efectuează efectiv de către compania de credit la data dvs. de debitare și în cel puțin10 zile lucrătoare.

În cazul în care tranzacția s-a efectuat pe un card de tip bancar, creditarea se va efectua în 10 zile lucrătoare.
În cazul în care cardul de credit pe care ați efectuat tranzacția, nu mai este în posesia dvs., banca va efectua creditarea automat pe noul card de credit sau direct în contul dvs. de bancă.

Produsul a venit defect, ce se poate face?

Ne putem ocupa de produsele care s-au primit defecte, precum și în cazul produselor care nu au fost livrate, doar în cazul în care protecția consumatorului este încă valabilă pentru produs. De aceea, este important să ne informați despre orice problemă care există cu produsul imediat după primirea acestuia. În cazurile în care produsul a sosit defect/nu în conformitate cu descrierea sa, trebuie să ne contactați imediat ce primiți produsul menționând nr. comenzii și atașând o poză sau un link către un clip în care se poate vedea clar problema pe care o are produsul.

În astfel de cazuri, cerem vânzătorului să ofere despăgubiri bănești. În anumite cazuri, vânzătorul poate cere trimiterea produsului înapoi către acesta pentru rambursarea integrală a prețului. Aici este important de subliniat că, în conformitate cu regulamentul site-urilor din străinătate, în cazul înapoierii produsului către vânzător, costul expedierii este suportat doar de către cumpărător.

Cum se returnează un produs vânzătorului?

În cazul în care protecția consumatorului este valabilă pentru produs și sunteți interesați să returnați un produs vânzătorului pentru primirea rambursării integrale a prețului, vom deschide o procedură de returnare a produsului cu supravegherea protecției consumatorului. În cazul în care politica de returnare a produselor unui vânzător permite aceasta, clientul va primi o înștiințare de la noi că se poate expedia produsul. Expedierea produsului se va efectua de către client la adresa pe care o va furniza vânzătorul și conform indicațiilor noastre.
Atenție! În cazul în care produsul a fost achiziționat de la Deal Extreme acesta trebuie expediat împreună cu plicul în care a fost primit produsul și în ambalajul original.
Expedierea produsului trebuie să se efectueze într-un termen scurt după primirea aprobării noastre pe acest subiect.
După trimiterea produsului, este obligatoriu să ne trimiteți numărul de urmărire primit de la poștă. Fără atașarea numărului de urmărire de la poștă, procedura de returnare se va închide fără rambursarea banilor. Creditarea se va efectua atunci când articolul va fi primit de către vânzător. Vom sublinia din nou faptul că, în conformitate cu regulamentul site-urilor din străinătate, în cazul returnării unui produs către vânzător, costul expedierii este suportat de către cumpărător, iar de aceea acest cost nu se va rambursa clientului.

De ce nu găsesc comanda mea în meniul "comenzi"?

Pentru a putea fi vizualizate datele comenzii în meniul ”comenzi” trebuie să vă logați pe site prin intermediul adresei de e-mail care a fost introdusă la momentul plasării comenzii. Aceasta este adresa de e-mail către care s-a trimis sumarul comenzii dvs.

Este important să fiți atenți ca toate caracterele și extensia e-mailului să fie introduse corect. În cazul în care nu rețineți adresa de e-mail care a fost introdusă sau există o greșeală la această adresă de e-mail, puteți să ne contactați prin intermediul secțiunii ”contactați-ne” de pe site, menționând următoarele detalii: numărul de comandă (dacă îl aveți), data achiziționării, suma achiziționării și ultimele 4 cifre ale cardului de credit. Vom găsi comanda pentru dvs. și adresa de e-mail pe care ați introdus-o la momentul plasării.

Prin ce tipuri de carduri de credit se poate efectua o achiziție prin site?

Achiziționarea prin site se poate efectua prin toate tipurile de carduri de credit, cu excepția cardurilor de credit care se alimentează în monedă străină și cardurilor Diners.