Contactați-ne

Tot ce trebuie să știți înainte să comandați.
Este sigur să comand de la voi?

Da. Informațiile cărții de credit nu sunt păstrate pe serverele companiei. Companiile de credit verifică îndeaproape afacerile pentru care furnizează servicii. Există, de asemenea, un test de Comodo. Ceea ce arată că site-ul este securizat.

Prin ce modalități de plată se poate face o comandă pe site?

Comanda pe site poate fi realizată numai cu cardul de credit. Pentru o comandă se pot folosi toate tipurile de carduri de credit, inclusiv carduri de credit internaționale, dar cu excepția cardurilor de credit în valută și a cardurilor Diners.

Este posibil să achit o comandă în rate?

Împărțirea plății în rate nu este posibilă pe acest site. Suntem supuși regulilor și reglementărilor site-urilor din străinătate. Dacă această posibilitate nu exista pe site-urile originale, nici aici nu există.

Trebuie să mă înregistrez înainte să plasez o comandă?

Nu este necesară înregistrarea înainte de a cumpăra. Puteți selecta produsul dorit și după să faceți comanda. Sistemul vă v-a înregistra automat pe site atunci când introduceți numele de utilizator și adresa de e-mail iar în momentul plasării comenzii se va trimite către acest e-mail un rezumat al comenzii.

Ce reprezintă prețul produsului? Sunt aceleași prețuri ca pe site-ul original?

Prețul unui produs constă în prețul produsului+costul de transport (conform prețului produsului și prețului de transport de pe site-ul original, convertit din USD) + un comision preceput de noi și mulțumită căruia putem continua să investim în dezvoltarea site-ului și să îmbunătățim serviciile.

Prețurile includ taxe vamale?

Prețurile nu includ taxe vamale, dacă ar fi cazul. Noi nu eliberăm colete pentru utilizatori. Recunoaștem necesitatea de a oferi răspunsuri la toate întrebările care apar în ceea ce privește taxarea coletelor care vin în Romania.

La ce ar trebui să fiu atent înainte de a plasa o comandă?

Fi atent la procentul feedback-rilor pozitive primite de către vânzător, la numărul vânzărilor lui, la politica de returnare a produselor sale și cel mai important: citește descrierea produsului, deoarece ceea ce apare în descrierea produsului în cele din urmă este determinant. Nu te baza doar pe imagine în cazul în care nu există informații în descrierea produsului, nu fă presupuneri. În acest caz, este recomandat să efectuezi o altă căutare pentru produs la un alt vânzător, care specifică în descrierea produsului tot ceea ce este necesar să știi despre el.

Nu găsesc un răspuns la întrebarea mea aici.

Apasă aici.,Pentru a contacta administratorul site-ului.

Probleme în timpul plasării unei comenzi
Am introdus informațiile cardulului meu de credit, dar nu pot face plata. De ce?

În cazul în care informațiile cardului de credit sunt introduse corect, dar sistemul nu permite plata, verificați dacă cardul de credit cu care încercați să faceți plata este în valută sau dacă este un card de credit Diners. Achiziționarea de pe acest site nu este posibilă cu astfel de carduri.

În cazul în care cardul de credit utilizat la efectuarea plății nu este unul de acest tip, vă recomandăm să semnalați această problemă direct la compania emitentă a cardului.

Nu găsesc un răspuns la întrebarea mea aici.

Există o problemă cu comanda?Apasă aici..

Probleme după plasarea comenzii și înainte de a primi produsul
Am făcut o comandă. Când se va ajunge produsul la mine?

Durata medie de timp pentru sosirea produselor comandate din străinătate este între 3 și 6 săptămâni.

Fiecare produs are un timp estimat de sosire, care poate fi actualizat în zona personală a site-ului.

Este foarte important să rețineți faptul că în momentul în care comandați produse din străinătate pot exista întârzieri în expediere, dar în cazul în care produsul nu este primit în timpul estimat de sosire, acesta este actualizat din meniul ”Comenzi” într-un interval de până la o săptămână de când ați plasat comanda.

Am completat adresa greșit când am plasat comanda. Ce pot să fac?

Toate cererile de actualizare ale detaliilor comenzii (adresa, dimensiune, culoare, etc.) trebuie să fie adresate direct vânzătorului.

Este foarte important să faceți acest lucru în apropierea momentului în care ați plasat comanda și înainte ca produsul să fie expediat!

Pentru a face acest lucru, intrați în meniul „Comenzi“ de pe site, care va apărea pe linia din partea superioară a paginii de pornire imediat după autentificarea pe site cu numele de utilizator și parola.

În meniul „Comenzi“ Vor fi afișate toate produsele pe care le-ați achiziționat de pe site. Lângă fiecare produs aveți posibilitatea de a deschide o conversație cu vânzătorul. Verificați această opțiune și luați legătura cu vânzătorul (în limba engleză) în panoul care se deschide.

Cum pot anula o comandă?

Anularea unei comenzi se poate face numai după momentul plasării comenzii și numai în cazul în care produsul nu a fost încă expediat și sub rezerva aprobării de către vânzător.

Este de datoria clientului să trimită urgent o notificare direct către vânzător în zona personală a site-ului și să-i ceară anularea comanzii și în același timp să ne anunțe și pe noi. În cazul în care comanda este anulată de către vânzător, se vor înapoia banii pentru produs.Apasă aici. Putem verifica dacă vânzătorul a aprobat solicitarea dumneavoastră.

Comenzile pentru produsele deja livrate de către vânzători nu mai pot fi anulate.

Unde pot urmări comenzile?

Pentru confortul dumneavoastră, am construit pe site o zonă personală pentru dumneavoastră unde puteți urmări comenzile. Pentru a vă conecta la zona de personală, faceți clic pe opțiunea „Conectare“, în colțul din dreapta sus a paginii de pornire și introduceți numele de utilizator și parola în fereastra corespunzătoare.

Imediat ce ați introdus informațiile de conectare, meniul „Comenzi“ va apărea pe linia din partea superioară a paginii de pornire. Dacă făceți clic pe meniul „Comenzi“ va duce la o pagină unde puteți vizualiza toate produsele cumpărate, timpul de sosire estimat, numerele de urmărire poștale (dacă sunt completate de vânzător) posibilitatea de a raporta neprimirea produsului. Mai multe acțiuni.

Timpul estimat de sosire a trecut însă produsul nu este încă în posesia mea. Cum ar trebui să procedez?

Pentru a vă putea ajuta în cazul în care timpul estimat de sosire a produselor a trecut și dumneavoastră încă nu l-ați primit, întrați în meniul „Comandă“, care va apărea pe linia din partea superioară a paginii de pornire imediat după autentificarea pe site cu numele de utilizator și parola.

Meniul „Comenzi“ va afișa toate produsele cumpărate. Lângă fiecare produs este afișat timpul de sosire estimat și opțiunea „Raportați neprimirea produsului“. Această opțiune poate fi marcată cât mai curând posibil pentru oricare din produsele a căror timp de sosire estimat a trecut și nu au fost încă primit.

Este important de știut! Vă putem ajuta în cazul în care un produs nu a sosit la timp, numai în cazul în care protecția consumatorului este valabilă pentru produs și, prin urmare, vă rugăm să raportați strict la noi neprimirea produselor cât mai aproape posibil de timpul estimat al sosirii produsului.

De ce nu pot găsi comanda în meniul ”Comenzi”?

Pentru a vizualiza detaliile comenzii din meniul „Comenzi“, trebuie să vă conectați la site folosind adresa de e-mail introdusă în momentul plasării comenzii. Aceasta este adresa de e-mail către care este trimis rezumatul comenzii.

Este important să rețineți faptul că toate caracterele și terminația de e-mail au fost introduse corect. Dacă nu vă amintiți adresa de e-mail introdusă sau poate a apărut o eroare în această adresă de e-mail, vă rugăm să ne contactați.Apăsați aici.Următoarele detalii: numărul comanzii (dacă o aveți), data comenzii, prețul comenzii și ultimele 4 cifre ale cardului de credit cu care sa făcut achiziția.

Vom localiza comanda dumneavoastră și adresa de e-mail introdusă în momentul plasării comenzii și vom actualiza comanda din meniul ”Comenzi” cu numele dumneavoastră de utilizator.

De ce unele produse nu au un număr de urmărire poștal actualizat?

Nu toți vânzătorii adăugă un număr de urmărire la colet și există vânzători care atașează numere de urmărire e-mail-urilor din străinătate și atunci nu este posibil să urmărăriți locația coletului pe site-ul Poştei Române folosind acest număr.

În acest caz, este important să urmăriți timpul de sosire estimat al produsului, care este actualizat la fiecare produs din meniul „Comenzi".

În cazul în care timpul estimat de sosire a trecut, iar produsul nu a fost primit încă, asigurați-vă că ați selectat opțiunea „Raportați neprimirea produsului“ în meniul „Comandă“ și așteptați răspunsul nostru.

Am primit o notificare din partea vânzătorului că ar trebui să efectuez plata, dar plata a fost dedusă din cartea mea de credit. E totul în regulă cu comanda mea?

Când plasezi comenzi prin Zipy toate detaliile comenzii împreună cu plata sunt trimise pe platforma la care ați efectuat achiziția și de la ea către vânzătorul specific. Acest proces de primire a plății de către vânzător poate dura mai multe zile, iar acest lucru este normal. Unii vânzători nu așteptă până la primirea plății și trimit imediat o notificare.

Timpul estimat de sosire al produsului este actualizat în meniul de comenzi în mod obișnuit într-o săptămână de la plasarea comenzii.

Am primit o notificare din partea vânzătorului că primesc o reducere. Când și cum pot primi reducerea?

Odată ce reducerea este făcută de către vânzător, noi vom trimite către compania de credit o notificare pentru cartea de credit folosită la plasarea comenzii. Persoana care efectuează plata este compania cardului de credit, care achită plata la o data fixă a cardului de credit și în termen de cel puțin 10 zile lucrătoare de la data notificării noastre cu privire la reducere.

Poti vedea creditul în extrasul de cont la data de facturare relevantă.

În cazul cardurilor directe și cardurilor cu reîncărcare - deoarece nu există o perioadă de facturare fixă, reducerea va fi acordată de către compania cardului de credit în termen de 10 zile lucrătoare. În cazul în care cardul nu mai este în posesia ta, compania cardului de credit va face rambursarea direct în contul bancar al deținătorului de card în termen de 10 zile lucrătoare.

În orice caz, dacă o notificare a fost primită de la un vânzător, prețul ar trebui să fie actualizat.Apasă aici. Astfel putem verifica dacă reducerea a fost procesată și soluționată de către compania emitentă a cărții de credit.

Nu găsesc un răspuns la întrebarea mea aici.

Pentru a pune o întrebare cu privire la o comandă, vă rugăm să vă autentificați pe site cu adresa de e-mail și parola. O întrebare poate fi adresată direct către vânzător în meniul „Comenzi“. Vânzătorul nu vă răspunde? Apăsați aici.

Probleme cu produsele primite.
Am primit un produs defect / neconform descrierii. Ce pot face?

Protecția produselor va fi permisă numai în cazul în care protecția consumatorului este încă valabilă pentru produs. Prin urmare, este important să raportați orice problemă existentă cu produsul imediat după primire. În cazul în care anunțați ulterior existența unui defect al produsului, se va considera că prejudiciul a fost cauzat de către cumpărător.

În cazurile în care produsul a ajuns deteriorat / neconform descrierii, vă rugăm să ne contactați. Apăsați aici. Imediat după primirea produsului/ numărul de ordin/ numărul produsului însoțit de o fotografie sau un link video în care să se vadă problema produsului.

În astfel de cazuri, se solicită vânzătorului să acorde compensații bănești. În unele cazuri, vânzătorul poate solicita ca produsul să fie trimis înapoi pentru o rambursare completă. Aici este important să subliniem că, în conformitate cu reglementările site-urilor din străinătate, în cazul returnării unui produs către vânzător, costul de transportului va fi suportat de către cumpărător.

Banii vor fi înapoiați când produsul este primit de către vânzător.

Cum se poate returna un produs la vânzător?

Dacă doriți să returnați un produs către vânzător este important să faceți acest lucru cu ajutorul nostru și sub supravegherea protecției consumatorilor. Procesul de returnare a unui produs sub supravegherea protecției consumatorilor este posibilă numai în cazul în care protecția consumatorului este încă valabilă pentru acel produs. În cazul în care politicile de returnare a vânzătorului permite acest lucru, vânzătorul va primi confirmarea returnării produsului, iar clientul va primi o notificare de la noi că produsul poate fi trimis împreună cu adresa de expediere.

Produsul trebuie să fie trimis în termen de câteva zile după primirea aprobării noastre.

** În cazul în care produsul este achiziționat de la Deal Extreme, trimiteți produsul împreună cu plicul în care a fost primit produsul și în ambalajul lui original.

După trimiterea produsului, trebuie să ne trimiteți numărul de urmărire primit pe e-mail. Fără numărul de urmărire, procesul de returnare va înceta fără rambursare.

Rambursarea se va face atunci când produsul este primit de către vânzător.

Conform reglementărilor site-urilor din străinătate, în cazul returnării unui produs, costul transportului este suportat de către cumpărător, prin urmare, acest cost nu va fi returnat clientului.

În cazul în care sunteți interesat de deschiderea unei proceduri de returnare a produsului, contactați-ne. Apasă aici. Cu un număr de ordine/ numărul produsului/ o imagine/ un link video care să demonstreze motivul returnării produsului către vânzător.

Aș putea să returnez un produs vânzătorului în schimbul unui alt produs?

Recomandarea noastră este să returnați un produs către vânzător numai în schimbul unei rambursări, nu pentru un produs alternativ. Acest lucru se datorează faptului că produsul alternativ trimis nu va fi asigurat de protecția consumatorilor. În cazul în care există întârzieri sau pierderi în livrarea produsului înlocuit, nu vom fi în măsură să apelăm la protecția consumatorului și la cererea de rambursare.

Prin urmare, recomandarea noastră este să trimiteți înapoi un produs numai în schimbul unei restituiri. Odată ce ați primit restituirea, se poate plasa o nouă comandă pentru produsul dorit.

Răspunsul la întrebarea mea nu este aici.

Pentru a pune o întrebare cu privire la o comandă, vă rugăm să vă conectați pe site cu adresa de e-mail și parola. O întrebare poate fi adresată direct vânzătorului în meniul „Comenzi“. Vânzătorul nu vă răspunde? Apasă aici.

Întrebarea nu are legătură cu comanda.

În cazul în care problema este legată de procesul de plasare al comenzilor de pe site-urile noastre, vă rugăm să selectați una dintre opțiunile de mai sus, sau. Apasă aici.